9 клас


Тест з теми "Файлова система ПК" https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6As8BSV2FebZY_MlbhyGE2OmI4GOS6IxBHAW80fF2niphlw/viewform

Урок № 1. "Інформація та інформаційні процеси"

Мета: познайомити учнів з поняттям інформації, інформаційними процесами та способами кодування повідомлень;
навчити дітей абстрактно та логічно мислити, розвити цікавість до здобуття нових знань;
розвити в учнях інформаційну культуру.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Ознайомлення з новим матеріалом (презентація до уроку).
3. Перевір себе!
Фронтальне опитування
  1. Що таке комп'ютер?
  2. Що таке інформатика?
  3. Що таке інформація?
  4. Що таке повідомлення?
  5. Що таке носій інформації?
  6. Що таке кодування?
  7. Що таке система числення?
  8. Які системи ви знаєте?
4.       Домашнє завдання. п.1.


Урок № 2. "Об'єкти та їх властивості" (самостійно ознайомитися з презентацією до уроку)

 Домашнє завдання: п.2.


Урок № 5. Завдання до уроку  з теми "Апаратне забезечення ПК

Робота вдома:
1. Переглянути презентацію "Основні складові ПК" (у розділі "Презентації, 9 клас").
2. Дати відповіді на  запитання, відкривши форму за посиланням, яке надійшло на ваші електронні скриньки.
Робота в класі:
3. Скласти віртуальний ПК (посилання для роботи.....)

Урок № 27-28. "Поняття комп'ютерної графіки. Растрове й векторне зображення. Формати графічних файлів"


Мета: навчитися відкривати графічні файли засобами Gimp; виділяти фрагменти зображення та виконувати операції з ними; застосовувати швидке маскування для виділення та опрацювання частини зображення.
Обладнання: комп'ютери з встановленими ОС та графічним редактором Gimp, (дана) інструкція.
Хід уроку
1. Організаційний момент
3. Теоретичний матеріал (самостійно ознайомитися з Презентацією до уроку "Поняття комп'ютерної графіки")
Робота з зошитом: переглядаючи презентацію, заповніть таблицю
види растрова векторна фрактальна
переваги
недоліки
формати
графічні редактори

3. Актуалізація опорних знань (пройти тестування з теми «Комп’ютерна графіка. Види графіки» за посиланням   goo.gl/sDk0zT)


Урок № 29.Практична робота "Робота з растровою графікою. Графічний редактор Gimp"


Ознайомлення з програмою Gimp (презентація)
4. Виконання практичної роботи ( "Робота з растровою графікою. Графічний редактор Gimp." ).
Завантажити фото для виконання практичних робіт ви зможете ТУТ


Урок № 30. Принципи побудови й обробки векторних зображень.Практична робота "Створення векторних графічних зображень (засобами OpenWriter (MicrosoftWord)).

Мета: набути практичних навичок створення й редагування векторного зображення в документах;
створювати об’єкти, що складаються з багатьох базових геометричних фігур;
навчитися виділяти, копіювати, переміщувати, зафарбовувати об’єкти; додавати до графічних зображень текст та форматувати його.
Хід уроку:
Перевір себе. Робота в парах: знайдіть правильні відповіді
1. Відзначте пристрої, які є пристроями введення графічної інформації?
2. Що є мінімальним елементом векторної графіки? 1) лінія; 2) кружок; 3) точка.
3. Чим характеризується зображення растрової графіки? 1) розміром; 2) кольором; 3) кольором і розміром.
4. Недолік векторної графіки: 1) малюнок виходить неприродним; 2) при масштабуванні втрачається якість; 3) малюнок низької якості; 4) великі розміри файлу, що зберігають зображення; 5) складність створення художніх ілюстрацій.
5. Виберіть серед запропонованих форматів векторні формати: 1) BMP; 2) CDR; 3) PCX; 4) TIFF; 5) JPEG; 6) DXF; 7) GIF.
6. В середовищі якого з редакторів можна побудувати векторне зображення: 1) CorelDRAW; 2) Paint; 3) AdobePhotoshop; 4) Xara; 5) MSWord; 6) AdobeIllustrator.
Практична робота. Створення векторних графічних зображень засобами OpenWriter (MicrosoftWord)
.Відкрийте програму
Використовуючи авітофігури (вкладка Вставка - Автофигури), створіть зображення за алгоритмом, поданим на малюнку.

Немає коментарів:

Дописати коментар