11 клас


Нагадую, домашнє завдання - п.2.9, практична робота стор.128 № 4 (заготовка до д/з)

Урок № . Практична робота "Уведення та редагування даних в електронних таблицях. Використання формул".

Домашнє завдання. стор. 64 , практ робота № 2.
Файли-заготовки до уроку містяться тут.

Тести до теми "Табличний процесор"  

Урок № 1. Поняття моделі та моделювання. Класифікація моделей. Інформаційна модель.


Мета: засвоєння нових знань.
Хід уроку
1. Організаційний етап
2. Вивчення нового матеріалу
Опрацювати матеріали підручника п.1.1. Моделі та моделювання. Виписати основні поняття.
Презентація до уроку знаходиться тут
Домашнє завдання: стор. 9 № 1, стор. 10 № 3,4.


Урок № 2. Практична робота № 1. Побудова інформаційної моделі. (стор. 10, пр. роб. № 1)


Увага! Під час практичної роботи дотримуйтесь правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм!
Створіть інформаційну модель однієї з кімнат вашої квартири з метою обклеювання її шпалерами.Для цього визначте розміри потрібних об"єктів кімнати: а саме: висоту до стелі і довжину кожної зі сторін, на якій стіні знаходяться вікна і двері, знати де знаходиться хоча б одна стіна по відношенню до певної стори світу (наприклад стіна з вікном дивиться на південь).
Завдання виконуємо на 3-х аркушах у програмі Open Writer/Word 1. Аркуш 1. Своріть словесну інформаційну модель:опишіть вашу кімнату;
3. Аркуш 2. Створіть графічну інформаційна модель: накреслити план кімнати;
4. Аркуш 3. Струткрна інформаційна модель.Створіть таблицю, де в рядках будуть дані про кожну стіну + вся кімната, а в стовпчиках будуть дані про довжину, висоту, площа, площа отворів, площа шпалер.
5. Зберегти під назвою "Практична 1.docx" (оцінка за правильне виконання 9б.)
7. Високий рівень. До даного документу додати математичну модель визначення вартості необхідних шпалер. Формулу розрахунку вартості + фото (знайдене в інтернеті) обраних шпалер розмістити у вигляді таблиці на окремій сторінці та завантажити на власну сторінку. (оцінка за правильне виконання 12)
Приклад виконання роботи знаходиться тут.


Урок № 3-4. 

3. Алгоритми та їх властивості (презентація)
4. Базові структури алгоритмів (презентація)


Урок з теми "Структура веб-сайтів. Автоматизоване створення веб-сторінки "


Мета:
- засвоїти відомості про веб-сайти, етапи створення сайту;
- розвивати зорову пам’ять, логічне мислення, увагу;
- виховувати зосередженість, вміння активно сприймати новий матеріал.
Обладнання:
1.«Інформатика 11 клас». Навчальний підручник. / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І, Чернікова Л.А, Шакатько В.В. – Київ: «Генеза», 2011 -302 с.
2.Інтерактивна дошка.
3.Програма Mozilla Firefox.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Теоретичний матеріал (самостійно ознайомитися з Презентацією до уроку "Створення сайту на основі Google")
ІІІ. Виконання практичної роботи Створіть на сервері Google сайт з темою Світ моїх захоплень:
1. Доберіть URL-адресу для сайта, відповідну його назві.
2. Виберіть тему оформлення Медісон.
3. Розгляньте запропоновану схему внутрішньої структури сайта.

4. Заповніть Домашню сторінку даними про призначення сайта, описом матеріалів, які будуть розміщені на сторінках, і даними про вас як розробника сайта.
5. Створіть веб-сторінки на основі шаблону Веб-сторінка, розмістіть їх відповідно до наданої схеми внутрішньої структури.
6. Розмістіть на сторінках текстові та графічні матеріали, таким чином, щоб текст і відповідне зображення на сторінці були розміщені поруч. Використайте для компонування сторінок модульну сітку Два стовпці (просте).
7. Пов’яжіть гіперпосилання з текстовими та графічними об’єктами так, щоб, вибравши зображення, можна було відкрити одну з інформаційних сторінок сайта, а вибравши текстовий фрагмент – іншу сторінку.
8. Надішліть учителю інформатики електронного листа з адресою створеного сайта.
ІV. Домашнє завдання
1. Опрацювати матеріал підручника т. 4.7-4.9 (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько).
2. Завершити виконання практичних завдань.


Урок з теми : "Створення й ведення власного блогу"


Мета.
- відпрацювати навички створення та ведення власного блогу.
- розвивати креативне мислення.
- виховувати культуру ведення блогу.
Хід уроку:
І. Актуалізація опорних знань. Попереднє опитування:
- Які служби веб 2.0 ви знаєте? Охарактеризуйте їх.
- Що таке блог? Хто такі блогери?
- З якою метою створюють блоги?
- Які різновиди блогів ви знаєте?
- Чи є у вас власний блог?
ІІ. Самостійно ознайомтесь з презентацією "Поняття блогу. Різновиди, структура"
ІІІ. Практична "Створення й ведення власного блогу".
Інструкційна карта до практичної роботи
1. (1 бал) Зайдіть в свій акаунт Google. Виберіть “Більше”, а потім “Ще більше”. Натисніть “Blogger”.
2. (1 бал) Виберіть кнопку “Новий блог” та заповніть всі дані для створення блогу.
3. ( 1 бал) Виберіть зовнішній вигляд із шаблонів.
4. (2 бали) Створіть публікацію (Новий допис, Зберегти, Опублікувати) на головній сторінці блогу та доповніть її малюнком.
5. (2 бали) Поставити на блог гаджети ( 2 на вибір)
6. ( 2 бали) Створіть ще одну сторінку на наповніть її інформацією.
6. (1 бали) Перегляньте статистику вашого блогу.
7. (1 бали) Внести до свого блогу новий допис та доповнити його малюнком
8. (1 бали) Відправте на електронну скриньку вчителю інформатики листа, в якому створіть посилання на Ваш блог та вкладіть скріншоти.

Немає коментарів:

Дописати коментар